veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Klein Muisje GEEFT ANTWOORD!

 

Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?
Je kunt op verschillende manieren via een beveiligde omgeving betalen, namelijk via:

  • Betalingen via Creditcard
  • PayPal
  • iDEAL
  • Klarna Achteraf Betalen
  • Bancontact / Mister Cash
  • SOFORT Banking
  • Belfius Direct Net
  • Webshop giftcard

 

Hoe kan ik contact opnemen? 

Heb je een vraag over een bepaald product of je bestelling, dan kun je ons het snelst bereiken via email info@kleinmuisje , via de livechat op de website of via WhatsApp op: 0614066818. We staan je graag te woord!

 

Ik heb een nog een leuk product gezien, kan ik deze nog aan mijn bestelling toevoegen?
Heb je al een bestelling geplaatst en wil je nog graag een product eraan toevoegen? Laat dit dan zo snel mogelijk weten via de mail en dan laten wij je zo snel mogelijk weten of dit nog mogelijk is.  

Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?

Heb je producten in je winkelmand geplaatst, dan blijven deze voor je gereserveerd, totdat je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat meerdere klanten hetzelfde laatste product aan het bestellen zijn, maar in dit geval kan slechts één persoon het product ook daadwerkelijk ontvangen, namelijk degene die als eerste de bestelling plaatst en afrekent.

 

Kan mijn bestelling worden ingepakt? 

Natuurlijk, dat doen we graag voor je! Ons vrolijke inpakpapier valt altijd in de smaak bij de kleintjes. En wil je er een persoonlijk berichtje bij toevoegen? Ook dat kan! Geef dit (met je persoonlijke boodschap) bij je bestelling aan in het opmerkingenveld, dan zorgen wij voor een leuk bijpassend kaartje.

 

Ontvang ik een factuur bij mijn pakket? 

Klein Muisje gaat zuinig om met het milieu. Daarom proberen wij zoveel mogelijk digitaal te doen. Per mail krijg je van ons een bevestiging en factuur van je bestelling.
 

Is er een minimaal orderbedrag?

We hanteren per bestelling een minimaal orderbedrag €5,- om het voor ons ook rendabel te houden. Wij hopen op uw begrip.  

Heb ik garantie op mijn bestelde product? 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

 

KLACHTENPROCEDURE

Niet tevreden over je aankoop?
Blijkt een product toch niet helemaal naar wens, dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren. Wel zo makkelijk! Op de pagina Verzenden & retourneren lees je hoe je producten terug kunt sturen en wat de voorwaarden zijn.

Hoe kan ik een klacht indienen?
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.Natuurlijk doen wij er alles aan om klachten te voorkomen of deze samen met jou op te lossen. Ben je niet tevreden over een product of onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op via info@kleinmuisje.nl
We gaan dan zo snel mogelijk met je klacht aan de slag en doen er alles aan om tot een passende oplossing te komen!

Zodra wij je klacht hebben ontvangen kun je binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Heb je een klacht over een bepaald product? Dan verzoeken we je vriendelijk om direct een foto van het betreffende product mee te sturen samen met je naam en het ordernummer.

Niet tevreden over de oplossing?
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht door Klein Muisje? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

MIJN VRAAG STAAT ER NIET BIJ!

Stuur ons even een mailtje via info@kleinmuisje.nl of laat een bericht achter via het contactformulier op onze site. We komen dan zo snel mogelijk op je vraag terug